XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dimarts, 8 de març del 2011

MÉS TRANSMARESME 2011

Felicitar a tots els socis del Club Ciclista Arenys de Munt que van participar i aconseguir acabar la Transmaresme 2011. També pel bon ambient que vam tenir a la sortida i a l'arribada comentant les nostres sensacions. Afegir també d'altres socis que no participaven com en Lluís, Sílvia, Txep, Sellés, Mas... que ens van animar al nostre pas per Arenys de Munt.


La meva enhorabona al crack i company d'equip, David, pel seu gran 3er lloc. I també per l'incombustible Majó que no es va donar per vençut i va lluitar fins al final aconseguint la 4a posició. Martí a tu també pel teu lloc destacat a pesar que estaves "envirusat".


I per acabar, jo també em vaig esforçar tan com em donaven les cames i vaig poder rascar el 3er lloc de les fèmines. Ara descans i a recuperar-se per la propera!


Salut i pedals!!

Més informació, fotos i classificacions : www.tomasdomingo.com

1 comentari:

david ha dit...

Estic molt content de com m´ha anat la cursa, llàstima de la caiguda i d´un traçat una mica massa "pistero".
Espectacular pedalar envoltat de tants socis, companys, amics i coneguts!!!!! Per tot arreu hi havia gent animant !!
Si voleu veure fotos, l´enllaç està publicat en el mur del Facebook de "tomas domingo the bike house"
A veure si tants que vam fer la Transmaresme, entre tots comentem les experiències!