XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

divendres, 4 de juny del 2010

SORTIDA DE CARRETERA DIUMENGE 6 DE JUNY 2010

Quedem a la rotonda de la N2 a Arenys de Mar a les 6h.

La ruta serà la següent:

Arenys de Munt, Arenys de Mar, Tordera, St. Coloma, Angles, St. Esteve d´en bas, "Coll de Bracons. St. Esteve d´en Bas, Angles, St. Coloma, Sils, Massanes, Hostalrich, St. Celoni, Vallgoguina, Collsacreu, Arenys de Munt. Cerveseta al Pavello.

Ruta d´ultrafons. No apte per ciclistes poc rodats.

202´5km. 8h. aprx.

9 comentaris:

Xavi ha dit...

Baix de forma???
Si
Pero amb un parell d'ous!!!!

quimontmany ha dit...

Hola a tots:

202,7 Km. Fins a Coll de Bracons i tornar. Hem sigut 8. Molt bon ritme ( a mi em surt 29,2 Km/h), molt bona coordinació en els relleus, una estoneta de pluja. M'ha agradat molt i no he patit gens.
Felicito a tots els que avui heu fet la volta.
Però si no fotu una mica de llenya no estic a gust . Xavi, potser si que estàs baix de forma, però anant com vas acabes la munició ràpidament, oi que m'entens??.
I si es diu que no es corre de St Celoni a Collsacreu, doncs es respecte no??.

I res més, jo sortides com aquesta, la d'Andorra i prou. Està sent un gran any.

Dades meves d'avui: 202,7 Km, 126 ppm de mitjana, 77 rpm, 29,2 Km, ( a bracons mitja de 12 Km/h (guai). i res més.

A reveure.

Xavi ha dit...

A mi m'ho dius ho de sant celoni a collsacreu???
No ho entenc que hem culpis a mi sincerament!!!

Alejandro ha dit...

yo creo que estubo muy bien, me lo pasé teta,suprimiría la lluvia, y al final me pusieron una emboscada que he apuntado en mi agenda, para intentar cobrarla algún día, ""si puedo", porque aquí también han subido los precios ¡EHHHHHHH!.
Respecto a Xavi, yo le pregunté si le funcionaba el Polar, me dijo que sí, pero si se pone una velocidad crucero entre 33 y 35 Kmh.se ha de respetar, y no pasar los relevos a 40 por hora, porque así se rompe en ritmo del grupo.Si lo hace porque no sabe, ya lo aprenderá, pero si es para demostrar lo fuerte que está, entonces ya lo vimos...

Un Abrazo a todos y Felicidades

quimontmany ha dit...

Seguim:

Xavi no m'entens. Però l'Alejandro ho intenta aclarir més avall. Lo de Sant Celoni a Collsacreu no va amb tu. Se'm va dir que alguns havien decidit no córrer i jo m'ho vaig creure. Evidentment es va córrer, ( de Vallgorguina a Collsacreu).

Però això no treu que ahir va ser una gran ruta. Moltes així

german ha dit...

Lastima que no pude ir,os hecho mucho de menos en estas salidas que como todos sabemos es tan dura como tu quieras que sea,por que si hay algo es esta super grupeta es que siempre encuentras buenos amigos que te ayudan ha llegar ha casa.Nos vemos mañana.

MUNT BIKES ha dit...

esteu molt forts tots! 202 km no es fan si no estas mig be eh,

MUNT BIKES ha dit...

PPDDDDD: GERMANNN CAGAOOOO! XD :)

Xavi ha dit...

Lo hago por que me da la gana y punto!!!
yo me prove nada mas.
Si quieres te recuerdo tu gran subida a la mare de deu del món!!!

No te plateaste en ningun momento que te equivocaste, a que no? Hiciste lo que te apetecio y ya; disfruta y deja disfrutar las normas y las leyes para ti ok??

Tu no me vas a ensenyar nada de este deporte. No te ofendas ;)