XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

dissabte, 10 d’abril del 2010

SORTIDA "B" DIUMENGE 11 ABRIL

Sortida a les 8:00 a l'Ataneu d'Arenys de mar

Sortida direcció a buscar els companys de Mataró, seguirem a buscar font de cera, la roca del valles, Parpers, Collet, Can Bordoi, Dosrius , Argentona, Mataró, NII i a estirar les cames fins Arenys de Mar, Arenys de Munt,

Demà segurament no vindrà El TIO DE LA BARA (David Pruna) i en Xavi Cuadrado està sancionat 6 mesos sense penjar rutes

2 comentaris:

Xavier Cuadrado ha dit...

Juuuaaaassss!!!! que quejitas que sou! nomes per un petit error de 20km de mès! ja em sancioneu! si esquee.....sou unes nenetes!
Apart conyes ara, jo m'ho he passat super be amb la ruta d'avui,a estat molt wapa! em sap greu nomes pels qui tenien que ser a casa aviat! i per en Sergi que no es troba gaire be però que el tiu al final a acabat amb 2 co..ons!
penseu que ja estic preparant la propera sortida del dissabte...
porteu 100€ per si decas em de tornar amb l'AVE! jijiji!!

salut companys!!

Alejandro ha dit...

di que sí N'Chaviè, en bici se sale sin reloj,y si no que se dediquen a lo de la pelotita y el palo con el agujerito!!!!!!!!!!!!!!

El próximo sábado nos levantamos a las 7 de la mañana, vamos a Calella y volver.Y todas las mujeres contentas.
Y yo el lunes pongo la bici en venta ...