XIII 3 h de Resistència

Ja estan obertes les inscripcions a les XIII 3 h de Resistència

diumenge, 21 de març del 2010

Esquiada en BTT diumenge passat



El passat diumenge en Santi, en Tendo i jo vam fer una sortideta.
Jo diria que era btt però va tenir una mica de tot: esquí de muntanya-bobsley, orientació, currant de forestals...
Els números van ser: un futimé d'hores, molts pocs kilòmetres i a uns segons de creuar-nos un cèrvol. Doneu una ullada a les fotos!
Des d'aquí recolzar als cracks que es desplacen a Banyoles i Sud Àfrica per fer conèixer el maillot de l'Arenys de Munt!

1 comentari:

Xavier Cuadrado ha dit...

Ehiiii!! quina passada! nose si podieu pedalar però deu ni do la nevadeta! jo vaig sortir el dimarts despres de la nevada, i vaig estar més rato caminant que pedalant!i cada 2min un arbre tumbat al mitj de la pista,però m'ho vaig passar teta!

p.d:Santi, no tenies fred a les cametes?

p.d.2:La foto qui us la va fer? el cèrvol? jijiji!!